addicted

for the past month
i've been watching 2 korean drama
*since im stuck at home for the whole month
im not a big fan of korean drama
but..
ok laa..

daring woman
 its quite pathetic that i cannot watch this drama
again
sape2 yg da bese tgok drama2 korean nie..
kat mane nak tengok on9 erh??
adeehh..
sadiss jew ase xdpt nak continue..
nie la sebab nyew aku ase malas nak follow drama2 nieh
addicted taw x..
grrr...2nd korean drama nie..
im not really "follow" this drama laa
but still
i keep up to noe the story..
tajuk dye First Wive Club

yg nie aku xbpe nak eran sgt la klo aku tak tengok..
:)

aishhh..
my family are going to jakarta this weekend
for a holiday
leaving me
AGAIN
xpew buu..nty akk da byk duwet
akk pegy sndri..
buerkk =P

baby bru kol td..
dye cakap dye nga tgok daring woman
ceh
saje nak jeles kan aku la tuh..
blah la biee..
then i had talked to ibu
she asked me what i want from jakarta
i have no idea
nak ape erk..
ade idea tak??
hmm..ntah laa..
ujan la plak mlm nie 
konpem menggigil stgah maty dkat puncak alam nie
almaklumlah
tmpat kiteowang nie pedalaman
kat2 ngn utan..bukit bukau
grrr..

ape saje lah yang aku mencarut mlm2 nie..
aishh..
thanx la sbb sudi bace carutan aku memalam nie
bosan tahap gaban da nie dlm bilik..

Popular Posts