1. Bekas kekasih saya adalah:
owang yang sgt memberi kesan kepada idop saya. grr.
 
2. Saya sedang mendengar: 
when im with you-faber drive 

3. Mungkin saya patut:
.pegi mam ubt.
 
4. Saya suka:
 abes kan duwet saya. :)  

5. Sahabat-sahabat baik saya:
sgt9 memahami saya..kan kan??
 
6. Saya tak paham:
knpe owang kate rainbow itu adalah simbol gay 


7. Saya kehilangan:
suare saye bwat mase nie 

8. Ramai yang berkata:
saya sombong and hard to approach..c'me on la gice..xkn i nk start dulu kowtt..

9. Makna nama saya:
nurul-cahaya aqidah- ketabahan,keimanan..

10. Cinta itu adalah:
indah dan myakitkan..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
merindui seseorang.. 


12. Saya akan cuba:
dptkan 4 rata lak tok sem 2!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
forever and forever and forever -pg754,line 22, breaking dawn

14. Telefon bimbit saya: 
sgt9 usang..tp saya sayanggggggg sgt2 enpon saya tuh..
 
15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya tengok jam fon..check msg..

16. Saya paling meluat apabila:
mengungkit kisah lame.. 

17. Pesta/Parti adalah:

seronok..

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
pathogens..amoeba..haiwan ke tuh?? 

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

ntah la..same jew..

20. Hari ini:
 
saye x chat :( 

21. Malam ini saya akan:
tgok movie kowt..
 
22. Esok pula saya akan:
study la kowt.. 

23. Saya betul-betul ingin:

dye ikut saye g t'ganu tiz weekend.. 


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
semakin gelap..kusam..buwok..gemok..


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:

arked permainan..but i want yg btol9 xtreme! 


26. Makanan Barat atau Jepun : 
due2 x mnat!

27. Bilik yang terang atau gelap:
due2 ok jew..

28. Makanan segera adalah:
fast food..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

bubyee !

30.Siapa yang anda mahu tag?
my beloved followers..
thanx yushiee!

Popular Posts