was my burfday

Assalamualaikum

*urut jari jemari sambil letup2kan
sendi2 jari tuh

exercise la sikit kan
lama sangat dah tak menaip ni
jangan kata menaip blog,
assignment pon xsentuh lagi
apetah lagi my final year project (FYP)

triple pemalas!

i am supposedly to write 
my tiny part of my FYP 
which is the introduction of what 
i had planned for my FYP
but since i am such a lazy bum
i pushed away that task
*even though it has to be submitted tomorrow
nampak x rebel sangat perangai tuh?

takpe
kita put aside first that FYP stuff

well i just turned 22years old 
on 15th september 

 

it took me 22years to get this cute
and ah-dorable person okeyhh!

but i dont like this burfday2 stuff nie
i dont know why
maybe sebab dah tua kowt

tapi i suke lah hadiah
just not the celebration
hahaha

but i guess this year 
a bit meaningful lah
why?

sebab ayah wish burfday titeee !

im not daddy's little princess
or
anak manje ayah
i never be that kind of girl sejak i kecik lagi

sebab i sangat manje dengan arwah ibu i
mommy's baby sangat 
so bila ibu dah xde nie
makin xbermaknalah my burfday tuh
and xpernah mengharap ayah wish
because ayah is always "ayah"
and i xpernah terasa pown
because he's always like that

but when he suddenly wished me
im like..
WOW!
seriously..
WOW!
*thanks to Facebook for reminding ayah about my
burfday

tak kisahlah pesbuk tolong ke hape
but it really means a world to me
:')

plus,
umi and
my adik-adik yang berderet tuh
stay up late just to wish me exactly at 12am
heee.. terharu sangat

its been a long time since i had that kind of feeling
so tersentuh lah jugak hati yang jauh tersorok nie

and the day goes by 
just like that

but deep in my heart,
i.. Nurul Aqidah Zaini,
sincerely thanks every one of u who pray and
wished me on my burfday 
may Allah bless u gice!

so i got a few burfday presents from my 
fiancee, my roommates and my clique
well..nanti qidd pakai eeh
hee


before my fiancee gave me this watch
he brought me to the watch shop
so encik tunang tunjuk la a few jam ala-ala
macam nie
konon nak tengok whether
im into this kind of watch ke x kan

tapi sebab hati i nie keji sangat
i punyalah kutuk
sebab i kata alang-alang nak beli jam mahal-mahal
biarlah nampak mahal
janganlah nampak macam beli dekat pasar malam kan

then encik tunang tunjuk pulak
jam yang tali getah macam tuh jugak
lagi sekali i kondem kaw-kaw
hahaha
i kata nampak macam boleh beli  dengan harga sepuluh ringgit je

lepas tuh, 
encik tunang kate dia serba salah pulak
dia nak bagi tahu something 
but dye takot
and i was like..
wow.. this is so suspicious!

firstly sebab i x expect pown 
ada burfday gift
yela, encik tunang dah spend banyak dah 
just untuk datang jaybee for my burfday
so i consider kehadiran encik tunang tuh sebagai burfday present aii
*nampak x that bright side of mine?

so dengan serba salahnya 
encik tunang kata 
sayang, amik lah hadiah ni
harap sayang suka
maaflah kalau xmenepati cita rasa sayang

i bukak that small box
and saw that watch
and i jerit kuat giler
*naseb baek dalam kereta

paling spesel, cara encik tunang balut.. heeee
awww.. effort awak tuh buat nampak comel sangattt!


heeee.. excited woahhh!
selalu tengok dalam cermin je
xmampu nak beli jam mahal-mahal
sebab i suke tukar2 jam
so jam sepuluh ringgit tuh much better for a person macam i

muka encik tunang time tuh macam konpius sikit
i nie suke ke x
tadi kondem kaw-kaw punye

heee

actually my sayang,
sejujurnya ayang sangat suka jam nie
i really love it 
heee.. terima kaseh my baby bucukkk !
i love u to the moon and back, to the infinity and beyond jugak taw!
and terima kasih sebab susah2 melayan ngade2 tunang hubby nie
and datang jaybee..hee

then i belikan jugak hadiah untuk diri sendiri
*alasan!
 hee.. kasut everlast i dah betray i
lepas basuh, makin terok kotornya
so no more Everlast's shoes after this!

and i got my self my first skechers
go walk je lah..
nak beli go run punya edition
bila pulak i nak running-running nie kan


then nak tepek screenshot dari my sister
i dont know why
walaupun gaduh banyak-banyak
kau tetap adik, and aku kakak
so aku menang
haha


and finally

it's us!


gudniteee peeps!



Popular Posts