Dugaan Mu..

Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah ya tuhanku.. Yang maha pemurah lagi maha penyayang..

Aku panjatkan doa ku padaMu ya Allah dengan hati yang penuh ikhlas..
Di bulan yang penuh kemuliaan ini..
Aku memohon semoga Kau berikanlah kekuatan..ketabahan pada kami seisi keluarga..dalam menempuh segala dugaan dan rintangan yang telah Kau berikan pada kami ini..

Kau kuatkan la semangat ayahanda ku.. Berikan dia kesihatan yang terbaik.. Panjangkan la umurnya.. Dan aku merayu pada Mu tuhan yang maha agung.. Tabahkan lah hati nya ya Allah.. Tabahkan lah hati nya ya Allah.. Tabahkan lah hati nya ya Allah.. :'(
Janganlah Kau buat hati nya kecewa.. Aku tidak sanggup melihat air matanya bercucuran lagi.. Sesungguhnya..aku amat menyayangi insan yang telah banyak berkorban untuk diriku ini ya Allah..
:'(

Allahuakbar.. :'(
Kepada adik-adik ku.. Berikan mereka kelancaran hidup.. Permudahkan lah segala urusan mereka.. Berikan juga kebijaksanaan dan kepintaran kepada mereka dalam menangani segala rintangan ini ya Allah..
Tetapkan iman mereka kepada Mu selalu.. :'(

Amin ya rabbal a'lamin.. :'(

posted from Bloggeroid

Popular Posts