ari nie ari rabu!

today is wednesday...cam skola lak..hehe.. ari nie de class pagi..but this week..everything are still in mess..we didnt get our books yet..the lecturers still blurr ag pasal jdual..the class are still pack..n sumtime i have to sit on the floor due to the lack of chairs..durrh..how can that be...suppose dowang da kire da brape capacity 1 dewan kuliah..aduiii..serabut tol sume..and the wireless are suck! i still cant access even though i da daftar da pe sume..
kusut2..

my physics engineering 1 class already start yesterday..OMG!! i forgot everything kowt...da la chapter tuh lebeyh kurang chapter1 form 4..hampeh tol..kne convert2 tuh kan..hahaha..kantoi da sume..lupe2..blik kne study ..tp buku sume de kt uma sane..aish...kne balik gak la minggu nieh..

pluss...my kaki oredy melecet tewok maaa.... akibat prjalanan yang agak jauh dari 1 class ke 1 class..perh...saket gilew ble kne aer...kulit mmg terkoyak gilew la...salah flat shoes tu gak...adeehh...
mangkuk tol..so far life kt cnie..ok laaa...just that im bored at night...nothing to do..my rumate oways go out at night..so i oways alone..sitting at the window...watching the view of the campus..hehe.. singing n shouting..cam beruxx...oppps! hehe..

i mish my ibu
i mish my ayah
i mish my siblings
i mish my room
i mish my kareshi
i mish the tv show
i mish to jog every morning
i mish everything..!
im homesick..

Popular Posts