JOE punye pasal!!

according to the title,
si "joe"nie telah myebabkan pelbagai 
prob kt aku...
sape "joe" nie??
biar lah rahsieee..
haha ;)


ceh..poyo sajesss..
joe nie adelah watak dalam
 class computing aku
pagi td..
lecturer tuh ari nie ajar cam ne nk gune 
"MICROSOFT WORD"
*durrh
piece of cake..
skit2 joe..skit joe..
pe yg spesel sgt ngn joe tuh pown aku tataw laa..
in the end, lecturer tuh kasi 
kami2 nie kuar lmbat
therefore,kami2 nie lmbat gak la 
ke next class --lecture math

and guess what..
the seat da xde!
;-(
sadiss tol..terpkse la dok kt tangge2..
but naseb bek la ternmpak 1 seat kt ujung kiri dewan
aku pown g la situh..
hampeh..ptut la xde owang dok..
xclear pemandangan kt cituh
tp xkesah la ann..
at least dpt dok..

dok tgah syok2 jawab math,
lecturer tuh nk panggil sum1 tok bwat jln kire kt dpn..
aku lega skit la..coz aku da pna bwat da kt dpn..
then dye nmpak aku gak..
aduuuhhh..
aku ag..
kne la g gak..aku pown mmbebel la kt lecturer tuh..
asyk saye jew yg kne..xadil tol..
dye leyh sengeh jew..hampeh!

naseb bek la inverse function jew..
da pnat aku melakar jln kire tuh..
dowang leyh kate aku nye graf salah..
ekeleh...lu nk, lu g bwat kt dpn la..
lu tataw kaki gua mggigil cam nk tercabut jew nie..!!
hehe..
but lecturer tuh ckp aku nye btol..
i grinned a very big smile laaa..
bangge tol ase..cam nk bdiri jew..
haha..padan muke kowang..ajaran sesat sume tuh..

jgn la anda membongkak kan
diri seperti orang di atas
kelak anda akan binasa..
*poyoss 

Popular Posts