happy moments :)


yesterday i had to say gudbye to my ibu.. she's crying..
she said she will mish me alot.. yeah.. i cant go back to kl
this week.. thats so pathetic for me! two weeks in puncak alam??
big NO , NO, NO! for me.. grr.. saye nie anak ibu taw x..??
i cant stay away from my ibu.. T__T
huhu...but what to do.. got some stupid exam this week.. *dang!

so nak di jadikan citer.. my family nie jenis yg x menyokong relationship
before i graduate laa.. dowg x bape nak bg ad boyfie2 nieh..
but like people oways said.. "qiddy single?? mcm x caye jew.. >,0
hee. i like long term relationship.. so hard for me to be single..
unless i btol2 x tahan ngn prangai si dye laa..
back to the story.. afta i da salam2 my parents..xoxo too..
so turn b lak nk salam2 my parents..since dye yg nak kene anta 
i balik puncak alam..
then mase b salam ibu..ibu ad ckp something kat dye smbil nanges2..
and he made this shock-look! bile dye dgr ape yg ibu ckp..
i mcm...errr...what happen??
then afta slsai sume..i mmg nak tnye kat b, ape ibu ckp.. tp b nga on call..
lepas dye on call..mmg terlupe da la ape nak tnye..

sesampai jew kat pa, we said gudbye and everything.. * huhu...gonna 
mish u so much b.. ;'(
then dye pown bisik..nak tawu x ibu ckp ape td??
i pown excited gilew la nak dgr ape bnda ann..
then dye ckp.. "ibu pesan kat b..tolong tengok2kan qidd..jage qidd elok2"
whoaaa! ibu cakap cam tuh?? unbelieveable..
hehe..means that she trust my b.. she know i will be good with him.. 
*awww :)
then i tnye b.. so what was ur feeling at that time..?
he said unspeakable feeling.. it feels like dream.. 
yeah he knows my family too well..he knows everything.. :)
then i tnye ag.. so what r u gonna do?
huny.. i will take care of u the best way i can.. b pegang amanat ibu tuh..
waaarhh.. berbunga sungguh haty yg gundah gulana ini.. ;)
kih3..suke suke suke!
yeah even though i feel so sad leaving mom, i still have too..
amanat ibu tok qidd lak..kakak, study elok2 erh *sad face
huhu..haty sape yg tersentuh mcm tuh..
adeeh..

1 more thing.. semalam ann..lepas jew keta kiteowang lepas jew pak guard 
kat pa nie ann.. i pown exchange la ngn b..*atas permintaan para penumpang
i ckp i nak drive dlm pa nie..
hehehehehe...
komen para penumpang:

"woiii,,nak bunuh owang ape??! mnyesal suh kakak drive td la..saket bontot
taw x??" kata iman iqmal (bukan name sebenar).
"kakak, adek takut laa..kakak bawak xbetol"
ucap faiqah fatini (bukan name sebenar juge) 

muahahaha.. cuak..padan muke..sape suh i drive..
i told u oredy...im sleepy.. plus silau la drive mlm2 nie..
xclear sgt..*ceh..byk jew alasan!

and ibu called me a few minutes ago..she said she got my muet result
oredy..she told me that she had been stitched this morning to make her wound 
a lil bit smaller..plus she know that im driving my father car last nite..
*since it my first time to drive his car.
ibu tanye ok x drive keta ayah??
i : hehehehehehe
ibu : ok ke x nieh??
i : nape lak??
ibu : klo ok, leyh ayah blikan satu lagi..
i : ouhhh...okeeeyhhhh...xde hal la.. sume slamat smpai mlm td..
*hampeeh!
ibu : *lol.. 

hehe..merepek jew aqidah zaini nie..
thanx b anta huny mlm td :)
syg b lebeyh laa ;)

 

Popular Posts